Search: Sample
Jest godzina 20:33, jesienny półmrok pokoju zderza się ze słabym światłem lampki na biurku. Obok laptopa, stoi filiżanka kawy, a kolejny papieros zostaje nerwowo zgnieciony w pełnej już popielniczce. Poświata ekranu odbija się od okularów. Zdenerwowanie...
Nazwa agencji/organizatora:CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o.Kategoria konkursowa:CSRTytuł projektu:„Inicjatywa – Reklama dla dzieci”Określenie problemu:W grudniu 2003 r. spółka CANAL+ Cyfrowy uruchomiła pierwszy kanał TV na polskim rynku adresowany do dzieci do lat 7 – MiniMini. Podstawowym założeniem...
Dariusz Tworzydło pisze na łamach Home&Market o zmianach systemu identyfikacji firm farmaceutycznych w Polsce. Jak zauważa, wiele firm zostało zmuszonych do przystosowania się do nowych realiów rynkowych. „Branding sprowadzał się (…) do czynności, których celem było...



