Search: Sample
Prezentacja projektu: On Board Public Relations – „Odnaleźć siebie”. Kampania przygotowana dla Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego, nagrodzona Złotym Spinaczem w kategorii kampania społeczna, w 2005 roku.Nazwa agencji:On Board Public RelationsKategoria konkursowa:Program społecznyTytuł projektu:„Odnaleźć siebie”Klient:Polskie Towarzystwo PsychiatryczneOkreślenie problemu:W...
Konkurs amerykańskich specjalistów ds. komunikacji League of American Communications Professionals (LACP) organizuje konkurs 2005 Inspire Awards Employee Communications. Jest to szansa do pokazania prowadzonej przez firmę polityki komunikacji pracowniczej oraz wewnętrznej. Konkurs zapewnia platformę wymiany informacji dla...
Jak wynika z analizy TNS OBOP, ogólnopolska kampania społeczna „Ostatni wyskok” okazała się skuteczna. Miała ona przekonywać do regularnego stosowania pasów bezpieczeństwa. Wśród 18-24-latków, stanowiących grupę celową, aż 93% badanych zetknęło się z przekazem kampanii....



