poniedziałek, 22 grudnia, 2025

Search: Sample

Partner badawczy akcji „Rodzić po ludzku”

Ipsos został partnerem badawczym akcji „Rodzić po ludzku 2006”. Jej organizatorami są Fundacja Rodzić po Ludzku, Gazeta Wyborcza, Wysokie Obcasy i miesięcznik Dziecko. Bezpośrednim efektem zaangażowania międzynarodowej grupy badawczej Ipsos będzie publikacja „Przewodnika po szpitalach położniczych...

Sposób wypowiedzi a wizerunek

Marcin Woźniak, prezes Business & Politics Adviser,  odpowiada na łamach Gazety Wyborczej na pytanie, jaki wpływ na wizerunek osób publicznych mają ich zaskakujące wypowiedzi. Radzi także, jak podczas publicznych wystąpień nie popełniać gafy. Woźniak jest zdania, że: „Politykom...

Rady dla firm deweloperskich

TV Biznes wyemitowała program dotyczący kryteriów, którymi kierują się klienci przy wyborze firmy deweloperskiej. Przytoczono w nim dane z raportu przygotowanego przez agencję On Board. Wynika z niego, że najbardziej wiarygodnym źródłem informacji pozostaje rodzina i...

Brak wyników

spot_img