wtorek, 23 grudnia, 2025

Search: Sample

Jak budować wizerunek banków

Dariusz Tworzydło i Dominika Górska piszą w Home&Market o działaniach prowizerunkowych podejmowanych przez banki. Jednym z procesów budowy wizerunku banku jest sposób, w jaki komunikuje się on z klientami. Planując strategię komunikacji, trzeba pamiętać, że...

Polskie projekty nagrodzone Magellanami

Polskie projekty zdobyły wyróżnienia w międzynarodowym konkursie branży public relations - Magellan Awards 2005. Srebrny Magellan w kategorii Community Relations przypadł kampanii przeciwko sprzedaży alkoholu nieletnim: „Nie bądź obojętny. Protestuj”. Kampanię przeprowadziła agencja Marketing & Communications...

Trzeba stale dbać o wizerunek

Na łamach Home&Market czytamy o strategiach podtrzymywania dobrego wizerunku przez firmę. Autor artykułu, Dariusz Tworzydło, zaleca przede wszystkim bieżący monitoring sytuacji. Jego główną zaletą jest możliwość szybkiej analizy i dynamicznego korygowania ewentualnych odstępstw od założonego...

Brak wyników

spot_img