wtorek, 23 grudnia, 2025

Search: Sample

Wprowadzanie nowego leku na rynek

Anna Kieszkowska-Grudny pisze w Marketingu w Praktyce o strategiach firm farmaceutycznych wspierających wprowadzanie nowego leku na rynek. Działy PR budują jego strategię komunikacji, programy public relations i strony internetowe. Dodatkowym wsparciem jest strategia podawania do publicznej wiadomości wyników badań...

Promocja miasta Rzeszowa

Gazeta Wyborcza Rzeszów zastanawia się nad efektywnością tegorocznych działań związanych z promocją miasta. Urzędnicy z rzeszowskiego magistratu odpowiedzialni za promocję skupili się przede wszystkim na wzbogacaniu strony internetowej miasta, udziale w rankingach i pozyskiwaniu certyfikatów. Miastu przyznano m.in....

Nagroda za „W Krakowie nie ma czasu na sen”

W Gazecie Krakowskiej czytamy o tym, że kampania promocyjna „W Krakowie nie ma czasu na sen” została wyróżniona w 8. edycji Ogólnopolskiego Festiwalu Reklamy „Złote Orły”. Projekt zrealizowany na zlecenie Wydziału Promocji Urzędu Miasta zdobył uznanie...

Brak wyników

spot_img