środa, 24 grudnia, 2025

Search: Sample

WWF wzywa branżę papierniczą do odpowiedzialności

Według najnowszego raportu WWF, główni producenci papierowych materiałów higienicznych w niewystarczającym stopniu wykorzystują materiały pochodzące z recyklingu. Takie działanie w dużym stopniu przyczynia się do zbyt rozrzutnego wykorzystania zasobów leśnych. WWF, międzynarodowa organizacja ekologiczna, uważa,...

Wyborowa się zmienia

Wyborowa SA rozpoczyna nową kampanię mającą na celu odbudowę i wzmocnienie wizerunku marki. Jej pierwszy etap stanowi wprowadzenie nowego opakowania Wyborowej. Drugim elementem jest kampania komunikacyjna, podkreślająca międzynarodowy charakter Wyborowej i jej blisko dwustuletnią polską...

Znaczenie targów w budowaniu wizerunku firmy

„Targi są za mało wykorzystywane w działaniach public relations” - pisze Izabela Bogdanowicz na łamach Gazety Wyborczej. Jak zauważa autorka artykułu: „Coraz więcej firm uznaje targi za ważny element swojej strategii marketingowej”. Halina Trawa, dyrektor biura...

Brak wyników

spot_img