czwartek, 25 grudnia, 2025

Search: Sample

Polskie miasta stawiają na promocję

W Pulsie Biznesu czytamy o coraz bardziej widocznej promocji i wzrastającej konkurencji pomiędzy polskimi miastami. „Drugiego listopada pojawiły się billboardy promujące Wrocław. Wcześniej widać było reklamy Gdańska, Poznania i Krakowa. Zaczyna się bój o turystów...

„Angielskie wyjście” z Dog In The Fog

10 listopada rozpoczął się nowy etap kampanii wizerunkowej piwa Dog In The Fog zatytułowany „Angielskie wyjście”. Jej scenariusz realizowany jest w najpopularniejszych w danym mieście pubach i klubach. Wieczorem pojawia się w nich tajemnicza postać,...

Bankowcy ocieplają wizerunek

W programie Biznes Dzisiaj na antenie TV Biznes można było dowiedzieć się, w jaki sposób sektor bankowy stara się o zmianę wizerunku. Do tej pory banki budowały swój wizerunek w oparciu o takie wartości jak...

Brak wyników

spot_img