czwartek, 25 grudnia, 2025

Search: Sample

Blogować czy nie blogować. Czy to jest pytanie?

Najnowszy komputer może jedynie, w bardzo szybkim tempie, skomplikować najstarszy problem w relacji pomiędzy ludźmi, gdyż i tak rozmówcy będą mieli ciągle ten sam kłopot – co powiedzieć i jak to powiedzieć? Edward R. Murrow Marketing...

Działania PR w kampanii „Wybierz markowe”

Pismo ProMarka podsumowuje skuteczność działań PR wspierających kampanię „Wybierz Markowe”. Ich głównymi założeniami było pozyskanie zewnętrznych ekspertów, przeprowadzenie ogólnopolskich badań konsumenckich i konkursów oraz stworzenie i uruchomienie strony internetowej dotyczącej kampanii. W ramach działań PR...

Czy klasyczna informacja prasowa umiera?

Po raz kolejny w Bibliotece Śląskiej w Katowicach spotkali się członkowie i sympatycy PSPR. Prelekcję na temat „Czy klasyczna informacja prasowa umiera?” poprowadził Bogusław Feliszek (Pressence PR). Na tak przewrotnie postawione pytanie prowadzący odpowiedział już na...

Brak wyników

spot_img