czwartek, 25 grudnia, 2025

Search: Sample

O kształtowaniu złego wizerunku

„Czarny PR to miecz obosieczny” – na temat negatywnego PR czytamy na łamach miesięcznika studenckiego Dlaczego. Autor artykułu wykazuje, że czarny PR może być wykorzystywany w wielu dziedzinach. Jako przykłady wymienia sprawę Jaruckiej, wykorzystanie informacji...

Psychologia a czarny PR

Psycholog Lechosław Gapik na łamach Głosu Wielkopolskiego tłumaczy, w jaki sposób wykorzystuje się psychologię dla potrzeb czarnego PR. Zjawisko czarnego PR definiuje jako: „specyficzne chwyty psychologiczne mające do czegoś zniechęcić lub nawet przerazić”. Dzięki ich sprawnemu...

Jak zmierzyć „kapitał społeczny” firmy?

O wpływie zaangażowania społecznego na wizerunek firm w Polsce i w Wielkiej Brytanii pisze Rzeczpospolita. Autorka odnosi się do wyników badań przeprowadzonych przez firmy Young & Rubicam Brands i GoodBrand & Co. Firmy te opracowały...

Brak wyników

spot_img