piątek, 26 grudnia, 2025

Search: Sample

On Board PR dla Stowarzyszenia Mrożonej Żywności

On Board PR wygrała przetarg na zaprojektowanie i realizację kampanii promocyjno – informacyjnej poświęconej mrożonym warzywom i owocom. Rozpoczęcie kampanii Stowarzyszenia Mrożonej Żywności zostało zaplanowane na styczeń 2006 roku i ma za zadanie podnoszenie świadomości społeczeństwa...

Ludzkie twarze telewizji

Jak Polacy postrzegają czołowe stacje telewizyjne? Najnowszy magazyn Brief przedstawia ich wizerunek powołując się na badania prowadzone wśród widzów przez OMD Metrics. Wynika z nich, że TVP1 może być porównana do państwowego nauczyciela - przekazuje bowiem...

Japonia rozpoczyna nowy program wizerunkowy

W najnowszym numerze miesięcznika Brief czytamy o narodowym programie promocji turystyki w Japonii. W związku z ujemnym bilansem rynku turystycznego opracowano program, który ma zachęcać zagranicznych turystów do odwiedzania kraju kwitnącej wiśni. Przygotowania, do których zaproszono...

Brak wyników

spot_img