Search: Sample
W dzienniku Metro znajdujemy informację o Ogólnopolskiej Multimedialnej Kampanii Społecznej z zakresu profilaktyki HIV/AIDS, organizowanej po raz piąty z inicjatywy Krajowego Centrum ds. AIDS. Akcja skierowana jest do par heteroseksualnych w wieku 18-29 lat. Główne przesłanie...
Napisałem w poprzednim artykule, że polscy politycy są jeszcze daleko w tyle za prawdziwym amerykańskim stylem kampanii. Ostatnio widzieliśmy kolejny przykład prymitywnego ataku politycznego. Kiedy brud raz się rozpryśnie, nie ma już białych rycerzy. Kiedy dwóch...
Road Ready TeensKampania CSR amerykańskiego oddziału agencji Fleishman-Hillard nagrodzona w roku 2005 przez Amerykańskie Stowarzyszenie Public Relations nagrodą Silver AnvilAnaliza sytuacji Nastolatki z grupy 16-19 lat są najczęstszymi ofiarami wypadków motocyklowych i samochodowych. Dzieje się tak...



