sobota, 27 grudnia, 2025

Search: Sample

Wizerunkowe podsumowanie kampanii

„Spece od politycznego wizerunku szykują nowy, zmasowany atak”- usłyszeliśmy w Panoramie. Z materiału Danuty Dobrzyńskiej dowiadujemy się, ile wydały sztaby wyborcze poszczególnych kandydatów. Dotychczas najwięcej kosztowała kampania Donalda Tuska (10 mln zł), druga pod względem wydatków...

O lobbingu raz jeszcze

W artykule „Poradnik lobbysty” Sławomir Kosieliński pisze o negatywnym wizerunku lobbystów w Polsce i przypomina, że działalność lobbingowa nie jest niczym nowym. Podkreśla jednak, że „w młodej polskiej demokracji zapomina się o dawnych tradycjach lobbystycznych z...

Wizerunek Orlenu

W związku z planami europejskiej ekspansji, o problemach wizerunkowych Orlenu z prezesem zarządu PKN Orlen, Igorem Chalupcem, rozmawiali Adam Woźniak i Jarosław Sroka na łamach Gazety Prawnej. Zapytany o to, w jaki sposób jego firma chce...

Brak wyników

spot_img