sobota, 27 grudnia, 2025

Search: Sample

Rusza II edycja „Ogólnopolskich Dni Produktu Polskiego”

W październiku, w hipermarketach Tesco całej Polski, po raz drugi odbędą się „Ogólnopolskie Dni Produktu Polskiego” – projekt, skierowany do konsumentów, w którym organizatorzy nawołują do kupowania polskich produktów. Przez miesiąc, począwszy od 6 października we...

Rowland współpracuje z Agorą

Rowland Communications współpracuje z Agorą SA przy wprowadzeniu na rynek nowego dziennika. Największy dział firmy – Corporate & Financial Relations – odpowiedzialny jest za koordynację strategii komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej nowego projektu, określanego jako „gazeta środka”...

Wizerunkowa (r)ewolucja Donalda Tuska

Marcin Grudzień analizuje w tygodniku Ozon ewolucję wizerunku Donalda Tuska. Według autora artykułu, poparcie dla kandydatów widoczne w sondażach w dużej mierze zależało właśnie od kreacji wizerunkowej. Na początku kampanii „Donald Tusk (…) kojarzył się...

Brak wyników

spot_img