sobota, 27 grudnia, 2025

Search: Sample

Czarny PR w kampaniach

Mariusz Załuski pisze na łamach Expressu Bydgoskiego o czarnym PR, który jeszcze do niedawna nazywano po prostu „wyciąganiem haków” lub „wywlekaniem brudów”. „Tak naprawdę ten czarny PR w naszej polityce niby jest – ale rachityczny” –...

Rośnie popularność targów

„Targi są nadal jednym z najbardziej użytecznych instrumentów marketingowych” – o tendencji wzrostowej rynku targów w Polsce pisze Lech Piesik na łamach Gazety Prawnej. Z badań przeprowadzonych przez Pentor na zlecenie Polskiej Korporacji Targowej wynika, że...

Kobieta a HIV

Rozpoczęcie kampanii: 15 września 2005 r. Inicjatorzy: Przeprowadzenia kampanii „Kobieta a HIV” podjęły się trzy agendy ONZ: Organizacja Narodów Zjednoczonych ds. Rozwoju (UNDP), Światowa Organizacja Zdrowia (WHO) i Biuro Wysokiego Komisarza Narodów Zjednoczonych do Spraw Uchodźców...

Brak wyników

spot_img