niedziela, 28 grudnia, 2025

Search: Sample

Aby konferencję zwieńczył sukces

Iwona Kubicz, account director w On Board PR, pisze na łamach Gazety Bankowej o „spotkaniach z czwartą władzą”, czyli o konferencjach prasowych. W artykule znajdziemy odpowiedzi na pytania, jak zachęcić dziennikarzy do przyjścia na konferencję, jak...

Zbyt nudne kampanie wyborcze

„Im ostrzejsza kampania, tym lepszy wybór mają obywatele” – pisze Michał Krzymowski w tygodniku Wprost. Autor stwierdza jednocześnie, że właśnie zakończyła się „najgrzeczniejsza i przez to najnudniejsza kampania w III RP”. Mimo tego, że w trakcie...

PR-owcy oceniają dziennikarzy

„Dziennikarz bez piara? Jak długopis bez atramentu. Piar bez dziennikarza? Jak trąbka bez ustnika. Ale to miłość z rozsądku” – o relacjach pomiędzy dziennikarzami i specjalistami z branży PR pisze Puls Biznesu. Redakcja dziennika przeprowadziła ankietę...

Brak wyników

spot_img