niedziela, 28 grudnia, 2025

Search: Sample

Skutecznie budować wizerunek przedsiębiorstwa

Ludmiła Lachawiec radzi w Gazecie Prawnej, w jaki sposób zbudować pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa. „Firma, która chce konkurować na rynku musi stworzyć odrębny i charakterystyczny tylko dla niej wizerunek” – czytamy. W tym celu należy zbudować czytelny...

Polskie kampanie nie są brudne

Na temat polskich kampanii wyborczych w programie „Z pierwszej ręki” dziennikarze radiowej Jedynki rozmawiali z Andrzejem Drzycimskim, specjalistą w dziedzinie marketingu politycznego, byłym rzecznikiem prasowym Lecha Wałęsy. Próby zdyskwalifikowania przeciwnika poprzez zadawanie trudnych pytań nie są...

Czarny PR zdominował kampanie

Z materiału wyemitowanego w Wiadomościach TVP1 wynika, że obecna kampania prezydencka jest zdominowana przez czarny PR. Bardzo często zdarza się, że kandydaci, aby zdobyć poparcie kosztem rywali, podają nieścisłe informacje i rozsiewają plotki. „Obecna kampania bardziej...

Brak wyników

spot_img