Search: Sample
Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego zainaugurowała dzisiaj kampanię społeczną „Ostatni wyskok”. Jej celem jest uświadomienie kierowcom i pasażerom ryzyka wynikającego z ignorowania pasów bezpieczeństwa, a także zachęcenie do zapinania pasów podczas jazdy. „Polscy kierowcy często...
Med-Info zamieszcza wywiad z Rafałem Staszewskim, autorem książki „Czy szpitalom jest potrzebny wizerunek? PR w ochronie zdrowia – Szkice z teorii i praktyki”. Zdaniem Staszewskiego, aby tworzyć wizerunek szpitala nie potrzeba dużych pieniędzy. „Przecież nie...
16 września na terenie całej Polski rusza druga edycja Kampanii Parkingowej pod hasłem „Czy naprawdę chciałbyś być na naszym miejscu?”. Jej organizatorem jest Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji. Celem akcji jest uświadomienie pełnosprawnym kierowcom skutków zajmowania przez nich...



