Search: Sample
Jak podaje Gazeta Wyborcza, „zarząd TVP zabronił swoim dziennikarzom dorabiania na boku. To efekt naszej publikacji o agencji PR wynajmującej gwiazdy telewizji do kreowania wizerunku swoich klientów” – piszą Marek Sterlingow i Marek Wąs. W reportażu...
Najwyższy Czas publikuje artykuł „Tylko w Izraelu”, którego jeden z akapitów zatytułowany jest „Żydowskie public relations”. Mowa w nim o cieszącym się ogromną popularnością programie telewizyjnym „Szagrir” („Ambasador”), które prezentuje wieloetapowy konkurs na najlepszego „syjonistycznego public...
Gazeta Prawna publikuje najnowsze wyniki Internetowego Badania Wynagrodzeń. Wynika z niego, że w branży PR miesięczne wynagrodzenie brutto w województwie mazowieckim wynosi średnio 3600 PLN. Na pozostałych terenach pensje PR-owców są mniejsze i wynoszą średnio: 2200...



