Search: Sample
Wiesław Grzegorczyk wygrał konkurs na znak graficzny XXV rocznicy powstania NSZZ „Solidarność”. Do konkursu, oprócz Wiesława Grzegorczyka, zaproszono także Krzysztofa Ignatowicza, Krystynę Janiszewską, Jacka Masiakowskiego oraz Marcina Ostrowskiego. Artyści zgłosili łącznie 21 projektów. Zwycięskie logo...
Czarny Tulipan Zintegrowane Oblicze Firm wygrała przetarg na stworzenie systemu identyfikacji wizualnej dla grupy energetycznej G-8. Agencja komunikacji wizualnej zaproponuje nazwę dla grupy, strategię marki, a także zaprojektuje znak graficzny i system identyfikacji. Grupa G-8, utworzona...
Event PR prowadzi działania wizerunkowe dla Fryderyk Gallery - pierwszego na polskim rynku sklepu oferującego stylowe meble francuskie. Zadaniem agencji Event PR jest zaplanowanie i realizacja medialnej kampanii PR, skierowanej do dziennikarzy prasy kobiecej oraz tytułów...