niedziela, 14 grudnia, 2025

Search: Sample

Usprawnić promocję Polski

W artykule Rzeczpospolitej „Kto ma promować Polskę” opisany jest pomysł podziału wydziałów ekonomiczno-handlowych polskich ambasad i przekazaniu jurysdykcji nad częścią personelu następcy Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych. Prawdopodobnie część pracowników ambasad zostałaby przesunięta do państw,...

Podniebnego lobbingu c.d.

Również amerykański prezydent wysłał list do premiera Belki „w sprawie zakupu samolotów przez Polskie Linie Lotnicze LOT” – informuje Rzeczpospolita. Z listem Busha popierającym amerykańskiego producenta Boeinga premier zrobił to samo, co z innymi – odłożył...

Kiepski wizerunek vs. dobre ceny

Wojciech Albiński na łamach Media i Marketing porusza szeroko dyskutowaną sprawę Biedronki, której nazwa „stała się symbolem złych praktyk w handlu”. Autor artykułu twierdzi, że „nie powinniśmy być zaskoczeni” tym złym PR-em. „Spółka pracuje na swój...

Brak wyników

spot_img