sobota, 13 grudnia, 2025

Search: Sample

Jak promować Warszawę?

Zdaniem specjalistów od promocji regionów „Warszawie daleko do Budapesztu czy Pragi” - temat wizerunku stolicy porusza Telewizyjny Kurier Warszawski. Reporterka TVP3 poszukiwała w Warszawie turystów. „Pierwszego spotkaliśmy dopiero przed pomnikiem bohaterów getta” – relacjonuje dziennikarka. Turysta...

IMPACTOR dla Rowland Communications

10 lutego odbył się finał siódmej edycji konkursu IMPACTOR, organizowanego pod egidą miesięcznika FORBES. IMPACTORY to nagrody dla najwybitniejszych ludzi, firm oraz mediów, których działalność w największym stopniu przyczynia się do rozwoju branży reklamowej. W kategorii...

„Pozostań Sobą” z Headlines

„Pozostań Sobą!” to tytuł, a zarazem hasło przewodnie kampanii edukacyjnej, przygotowanej przez Headlines Brand & Corporate Communication dla Janssen-Cilag, producenta systemu transdermalnej hormonalnej terapii zastępczej Systen. Rzecznikiem kampanii jest Grażyna Szapołowska, która swoją osobą przekonuje...

Brak wyników

spot_img