Search: Sample
„Dziennikarz to narzędzie, za pomocą którego rzecznik prasowy przekazuje informacje. Musi on jednak opanować sztukę posługiwania się tym narzędziem” – pisze na łamach Służby Zdrowia Grzegorz Żurawski. Autor radzi, jak współpracować z dziennikarzami. Po pierwsze, należy...
1 marca odbędzie się III Konferencja Komunikacji Marketingowej w Rolnictwie, zorganizowana przez firmę Martin & Jacob, Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi oraz ABM Agencję Badań Marketingowych. Jak wyrazili się organizatorzy konferencji „Jest to jedyne wydarzenie tego...
Słowo Ludu Radom zamieszcza rozmowę z Anetą Śledź, specjalistką od kreowania wizerunku w polityce, wykładowcą Wyższej Szkoły Handlowej w Radomiu. W dniach 17-18 marca WSH organizuje konferencję naukową pt. „Komunikacja marketingowa – kształtowanie społeczeństwa konsumpcyjnego”. Panele...



