Search: Sample
Cruso PR rozpoczęła współpracę z Agropharm, firmą wykorzystującą lecznicze działania roślin. Agencja jest odpowiedzialna za zbudowanie wizerunku oraz komunikację medialną w zakresie oferty farmaceutycznej Agropharmu oraz kosmetycznej oferowanej przez firmę-siostrę Produkty Naturalne. Agencja odpowiada za...
Temat wizerunku sieci handlowych kontynuuje w Gazecie Prawnej Tomasz Zalewski. Jak podaje autor komentarza przejawami walki o wizerunek są: śniadania prasowe, spotkania integracyjne dla załóg, inwestycje w poprawę warunków pracy, familijne i ciepłe reklamy telewizyjne....
Gazeta Prawna podała, że jednym ze sposobów „zmiany zszarganego wizerunku” sieci sklepów Biedronka jest integracja pracowników – „od kasjera do menedżera”. W artykule czytamy również o sieci Real, która „przekonuje media, że pozytywnie wyróżnia się na tle innych...



