Search: Sample
Koncern farmaceutyczny Janssen-Cilag powierzył agencji Headlines obsługę swojej kolejnej marki - systemu transdermalnej, hormonalnej terapii zastępczej Systen. Program komunikacji, opracowany dla tego projektu przez Headlines, zakłada przede wszystkim uwrażliwienie opinii publicznej na temat menopauzy jako naturalnego,...
Agencja Sparrow jest odpowiedzialna za działania PR ogólnopolskiej kampanii społecznej skierowanej do kierowców „ZWOLNIJ. SZKODA ŻYCIA”. Tomasz Kammel, dziennikarz TVP i pomysłodawca akcji, użyczył swojego wizerunku na potrzeby kampanii. Jej drugi etap – kampania billboardowa...
Onet.pl rozpoczął kampanię wizerunkową portalu – poinformował magazyn Media i Marketing. „Podstawą przekazu jest hasło: »Cokolwiek chcesz znaleźć - Onet«”, a „kampanię zainaugurowała emisja spotu z zakopiańskim niedźwiedziem”, który zadaje pytanie „a byłeś na Onecie?” turyście...



