piątek, 19 grudnia, 2025

Search: Sample

Marka dla Śląska

Rzeczpospolita zorganizowała trzecie regionalne spotkanie dotyczące „Narodowego planu rozwoju 2007-2013”, podczas którego przedstawiciele biznesu i polityki rozmawiali na temat strategii dla Dolnego Śląska. Paweł Wróblewski, marszałek województwa dolnośląskiego uważa, że pod względem funduszy unijnych i...

„Przejrzysta Polska” – podsumowanie

Gazeta Wyborcza podsumowuje akcję społeczną samorządów „Przejrzysta Polska”, w której udział wzięło prawie 800 samorządów. Przyjęto wszystkie podmioty, które się zgłosiły, nawet te, które „nie cieszą się opinią czystych. Dostali szansę na poprawę, teraz kontrola społeczna...

Czarny PR PKP Cargo

Gazeta Wyborcza opisuje oskarżenia firmy Sped-Pro wobec PKP Cargo o łamanie zasad konkurencji. W odpowiedzi na nie Cargo rozpoczęło „nietypową kampanię public relations”. Do dziennika zostało „przysłane oświadczenie, w którym spółka zarzuca swojemu mikroskopijnemu konkurentowi stosowanie...

Brak wyników

spot_img