sobota, 20 grudnia, 2025

Search: Sample

Co zrobić z „twórczym napięciem”?

„Myśl przewodnia jest dla strategii budowania marki tym, czym preambuła dla konstytucji. Pomysł polega na tym, aby przedstawić Polskę jako kraj ludzi twórczych i prężnych, kraj pełen energii i możliwości” - pisze na łamach Gazety Wyborczej...

Religa o wyborach

„Marzę o zmianie wizerunku polityków i z tego powodu nie wykluczam, że będę kandydował na prezydenta” – taką wypowiedź Zbigniewa Religi usłyszeli wczoraj słuchacze Radia Zet. Religa powiedział również, że jeśli zdecyduje się kandydować, poszuka zaplecza...

Raport wizerunkowy o branży PR – grudzień 2004

Na podstawie analizy publikacji przygotowano raport wizerunkowy branży PR, przestawiający jej obraz w mediach w grudniu 2004.Opis• W grudniu 2004 ukazały się 53 publikacje poświęcone branży PR. • Spośród 53 przekazów 3 informacje związane z tematyką public relations...

Brak wyników

spot_img