niedziela, 21 grudnia, 2025

Search: Sample

Wizje komunikacji

Sabine Sohn, ekspertka w dziedzinie komunikacji w agencji nic-pr z Bonn, twierdzi, że „skończył się ostatecznie czas rozległej i mało zróżnicowanej komunikacji marketingowej”. Dawne formy komunikowania, które zakładały pasywność odbiorcy (siedzenie przed telewizorem, czytanie prasy, słuchanie...

Konsumenci wymagają etyki

Coraz więcej konsumentów nie ma zaufania do etycznego zaangażowania przedsiębiorstw – podaje wortal persoenlich.de. Według badań brytyjskiego Chartered Institute of Marketing (CIM) społeczne zaangażowanie biznesu jest postrzegane wyłącznie jako część marketingu. Duże koncerny wykorzystują swoje społeczne...

Polska specjalność

„Obrzucanie błotem, a inaczej czarny PR (...), staje się, w gmatwaninie afer i sieci niejasnych powiązań, polską specjalnością” – pisze na łamach Życia Arkadiusz Michlewicz. Autor przywołuje wypowiedź Piotra Czarnowskiego, który w Programie I Polskiego...

Brak wyników

spot_img