Search: Sample
Przekrój zamieszcza raport dotyczący dobroczynności i odpowiedzialnego biznesu. Według badań, przeprowadzonych przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu, firmy najczęściej podejmują działalność dobroczynną, aby budować markę i wizerunek (72 proc.). Pozostałe firmy (25 proc.) deklarują, że działają „z potrzeby...
Uniwersytet Warszawski zaprasza 28 stycznia na ogólnopolską konferencję naukową „Media, reklama i public relations w Polsce”. W ramach konferencji odbędą się wykłady dr. Krzysztofa Stefanowicza, partnera zarządzającego Kancelarii Prawniczej SALANS, Joanny Wrony, dyrektora Departamentu Polityki...
„Wystawa nie jest przeznaczona dla członków i sympatyków Ligi Polskich Rodzin” – nalepki takiej treści pojawiły się na drzwiach galerii sztuki w Krakowie, Gdańsku i Lublinie. W ten sposób artyści bronią się przed akcjami LPR, której...



