poniedziałek, 22 grudnia, 2025

Search: Sample

Spin Communications dla Colgate-Palmolive

Agencja Spin Communications na zlecenie firmy Colgate-Palmolive Poland przygotowała i zrealizuje program działań public relations dla nowej szczoteczki Colgate 360º. Ich celem jest prezentacja wybranej grupie dziennikarzy i stomatologów innowacyjnej szczoteczki Colgate 360º. Działaniami media...

Nowy rzecznik w BRE Banku

Od początku stycznia funkcję rzecznika prasowego BRE Banku pełni Paweł Wróbel. Nowy rzecznik ukończył studia w Wyższej Szkole Komunikowania i Mediów Społecznych oraz na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Brał udział w licznych...

Case Shell’a

Media i Marketing opublikował case study kampanii Shella, której głównym celem „była zmiana percepcji wysokości cen paliwa Shell”. „Marka postrzegana była przez konsumentów jako godna zaufania, oferująca paliwo wysokiej jakości”, jednak jednocześnie jako marka droga, co...

Brak wyników

spot_img