poniedziałek, 22 grudnia, 2025

Search: Sample

Sensors PR rozrasta się

W Sensors PR powstanie dział PR-u korporacyjnego i finansowego, a jego szefem zostanie Janusz Berger, odpowiedzialny w szczególności za rozwój i poszerzenie kompetencji w zakresie PR finansowego. „Decyzja o wyodrębnieniu zespołu dedykowanego PR finansowemu jest...

Zmiany w Centertelu

Presserwis dowiedział się nieoficjalnie o planowanych zmianach w pionie marketingu w PTK Centertel, które mają wejść w życie 01.01.2005. „Funkcjonujące dotychczas osobno trzy działy- mediów, badań oraz komunikacji i marketingu (poza biurem rynku biznesowego) zostaną połączone...

Spójny i logiczny, ale nietrywialny

Marketing w Praktyce analizuje rolę Całościowej Identyfikacji (CI) firmy we współczesnej gospodarce, głównie w procesie fuzji i przejęć. „Fundamentalnym zadaniem CI jest usprawnienie działalności organizacji i budowanie przewagi konkurencyjnej poprzez akcentowanie działań za pomocą wizualnych atrybutów,...

Brak wyników

spot_img