Search: Sample
Budowanie i utrzymywanie długotrwałych związków z klientami jest najważniejszym elementem działań marketingowych usług ubezpieczeniowych. Komunikacja, „by przynosiła pożądane efekty musi być prowadzona różnymi kanałami” - pisze dr Michał Czuba na łamach Gazety Ubezpieczeniowej. Według niego, logo...
W piątek zakończyły się Dni Marketingu Sportowego, które po raz trzeci odbyły się w Poznaniu. Presserwis, podsumowując konferencję, cytuje Tomasza Redwana, prezesa Rydwan Sport Marketing, który stwierdził, że „największym pechem polskiego marketingu sportowego jest Adam Małysz”....
W Szczecinie zainaugurowano 2 akcje społeczne organizowane wspólnie przez Fundację Razem Bezpieczniej oraz Agencję DCS. Kampania „Z kamerą bezpieczniej” ma na celu rozbudowanie systemu monitoringu miasta, funkcjonującego przy Komendzie Miejskiej Policji w Szczecinie. Dotychczas działające kamery...



