wtorek, 9 grudnia, 2025

Search: Sample

Narodowa marka

Dziennik Polski informuje, że „creative tension”, czyli „twórcze napięcie” – to „idea przewodnia” Polski jako marki narodowej, zaproponowana przez eksperta od marketingu Wally Ollinsa. Ollins, zaangażowany przez Krajową Izbę Gospodarczą do prac nad strategią promocyjną naszego...

Bessa?

Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie oraz Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego nie rozpoczęły studiów podyplomowych z zakresu public relations. „Nie uruchomiliśmy XII edycji studiów, ponieważ była zbyt mała grupa kandydatów, którzy...

Czarny PR koncernów

„W polityce lekowej królują bałagan, skomplikowana refundacja, brak standardów leczenia. Kwitną zmowy cenowe, korupcja, czarny PR” – pisze Przegląd. W artykule „Lekowy rozbój” Iwona Konarska dowodzi, że w Polsce istnieje „gigantyczne lobby, swoista mafia”, która dba...

Brak wyników

spot_img