wtorek, 9 grudnia, 2025

Search: Sample

HBO Max i Fundacja ITAKA z kampanią społeczną przy okazji premiery...

Akcja społeczno-edukacyjna „Stalking Stop!” ma zwrócić uwagę na skalę problemu i realnie wesprzeć poszkodowanych. Inicjatywa towarzyszy premierze serialu dokumentalnego HBO Original „Zabić Miss”, opowiadającego historię Agnieszki Kotlarskiej, który zadebiutuje 17 grudnia.

„To niebezpieczne rozwijać nowe technologie w Polsce” – sprawa Olgi Malinkiewicz...

Tysiące komentarzy, deklaracje wsparcia finansowego, spontaniczne zbiórki i wezwania do interwencji państwa – jak wynika z analizy IMM, internauci masowo stają w obronie Olgi Malinkiewicz po wywiadzie w Kanale Zero...

Imagination Day 2025: 8 lekcji, które marketing i PR musi zapamiętać...

Dwunasta edycja Imagination Day była niewątpliwie zimnym prysznicem dla branży kreatywnej. Nie był to kolejny pokaz case’ów, ale zbiorowy test z pytaniem: czy naprawdę rozumiemy świat, w którym próbujemy „zarządzać uwagą” odbiorców? Poniżej przedstawiamy kilka wątków...

Brak wyników

spot_img