Ankieta ZFPR na temat przetargów

dodano: 
15.06.2016
komentarzy: 
0

20 czerwca o g.10 w kawiarni MiTo art café books w Warszawie odbędzie się kolejne spotkanie z cyklu Kawa, Herbata, PR, organizowane przez Związek Firm Public Relations.
Według szacunków tylko ok. 8  proc. przetargów na usługi PR zostaje rozstrzygniętych, a i te niekoniecznie oznaczają dobrą, efektywną współpracę klienta i agencji. Jak przygotować brief i przeprowadzić przetarg, żeby wybrać najlepszego partnera? Jak skutecznie podchodzić do przetargu, żeby wygrać?

Te wątpliwości postarają się rozwiać goście poniedziałkowego spotkania Kawa, Herbata, PR. W dyskusji wezmą udział:

    Jacek Traczyński - Commercial Marketing Manager Dell Polska;
    Ewa Mittelstaedt - Prezes Zarządu Monday PR;
    Anna Wiatr - Partner, Dyrektor Zarządzający Aliganza Fashion Agency,
    Jacek Studziński - Senior Strategy Planner, 180heartbeats oraz
    Karolina Borkowska, Wiceprezes Zarządu ZFPR, Wiceprezes Public Dialog.

Tematy debaty:

Główne grzechy przetargów w opinii przedstawicieli branży.
Dobre i złe praktyki przetargowe oczami agencji i klientów (aspekty prawne, finansowe, etyczne, merytoryczne).
Ilość czy jakość? Ile agencji zapraszać do przetargu i jakich przetargów unikać?
Dekalog dobrego przetargu - od briefu do finału.
Jak wygrać przetarg, czyli na co klienci zwracają uwagę wybierając partnera.

ZFPR zachęca też do wzięcia udziału w ankiecie na temat przetargów. Jej wyniki zostaną omówione podczas spotkania Kawa, Herbata, PR. (red)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin