.

 

Ciszewski PR rezygnuje z przetargu

dodano: 
23.07.2008
komentarzy: 
2

Agencja Ciszewski Public Relations zrezygnowała z udziału w organizowanym przez Polski Związek Koszykówki przetargu dotyczącym promocji Mistrzostw Europy w koszykówce mężczyzn - EuroBasket 2009. W finałowym etapie przetargu agencja przeprowadziła dialog konkurencyjny i podjęła tę decyzję „z powodu niemożności precyzyjnego określenia zakresu wymaganych działań” - czytamy na stronie internetowej agencji.

Przetarg dotyczy przygotowania i przeprowadzenia promocji oraz wsparcia organizacyjnego EuroBasket 2009 – mistrzostwa odbędą się w dn. 7-20 września 2009 r. Agencja uczestniczyła w nim w ramach konsorcjum, tworzonego wraz z agencjami Ciszewski Marketing Sportowy i Move!. 

Jak czytamy na stronie Polskiego Związku Koszykówki przetarg wygrały spółka SPORT MEDIA wraz z agencją reklamową ARRS Effectica.(mk)

komentarzy:
2

Komentarze

(2)
Dodaj komentarz
23.07.2008
16:00:29
Ekspert
(23.07.2008 16:00:29)
Co to za pomysł, żeby obsługe PR takiej imprezy zlecać firmie, której glównym zajęcie jest wydawanie tygodnika Basket i prowadzenie strony internetowej e-basket.pl. Jakie oni mają doświadczenie w tego typu imprezach? Najlepsze jest to, że dyrektor ds. PR w tej spółce jest redaktor naczelny tygodnika.... Po pierwsze to śmieszne, ale po drugie jest to ewidentny konflikt interesów!
23.07.2008
13:43:53
piarowiec
(23.07.2008 13:43:53)
przeatrg wygrała firma związana ze Schetyną, dlatego Ciszewski się wycofał
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin