Facebook wprowadza nowy rodzaj postów sponsorowanych w grupach

dodano: 
10.08.2020
komentarzy: 
0

Facebook rozszerza narzędzia przeznaczone dla marek i wprowadza nowy rodzaj postów sponsorowanych do grup – podaje socialmediatoday.com. Jak czytamy, będą one oznaczone tagiem „Płatne partnerstwo”.

Źródło: socialmediatoday.com

Jak czytamy, nowy typ postów sponsorowanych w grupach pozwoli administratorom zarabiać, a markom budować więź z daną społecznością. Źródło pisze, że publikowanie reklam w grupach było już możliwe, jednak teraz serwis chce dodać potencjalną możliwość zyskania przychodów dla administratorów grup. Dowiadujemy się, że opcja może stać się atrakcyjna dla osób zarządzających grupami, które będą współpracować z firmami na przejrzystych zasadach.

Socialmediatoday.com tłumaczy, że ponad miliard użytkowników Facebooka należy do różnych grup, a sam serwis twierdzi, że prawie połowa z nich angażuje się w konkretne tematy w „zamkniętych przestrzeniach”. Czytamy, że docieranie do tych osób z powiązanymi ofertami lub promocjami do interesujących ich dziedzin może być dobrym sposobem na zwiększenie rozpoznawalności marek.

Czytamy, że korzystny może być też fakt, że członkowie grup mogą później dzielić się doświadczeniami związanymi z daną usługą i dyskutować o niej. Źródło zauważa jednak, że administratorzy będą musieli ostrożnie postępować z takimi postami, aby nie stracić dotychczasowego zaufania użytkowników.

Dalej dowiadujemy się, że opcja będzie dostępna dla grup publicznych liczących ponad tysiąc członków, przy zachowaniu przestrzegania zasad zarabiania na Facebooku.

Czytaj też: Facebook daje markom większą kontrolę nad miejscem wyświetlania reklam

(kd)

Źródło:

socialmediatoday.com, Facebook Adds New Sponsored Post Options for Groups, Andrew Hutchinson, 7.08.2020
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin