Facebook wprowadza nowe narzędzia do pozyskiwania funduszy przez organizacje non-profit

dodano: 
18.11.2019
komentarzy: 
0

W związku ze zbliżającym się okresem świątecznym Facebook wprowadza nowe narzędzia, które mają ułatwić organizacjom charytatywnym zwiększenie swojej aktywności na platformie – podaje socialmediatoday.com.

Pierwszą z opcji jest dodanie do Stories naklejek służących do zbierania funduszy, które mają zwiększać zasięg tworzonych akcji i poszerzać świadomość użytkowników dotyczącą danego przedsięwzięcia.

Źródło: socialmediatoday.com

Facebook rozszerza również swoje narzędzia darowizn na cele charytatywne w ramach transmisji na żywo z gier. Streamerzy uzyskają dostęp do tej opcji za pośrednictwem programu Facebook Level Up. Możliwe będzie podawanie przyczyny wyboru danej akcji, ustawianie celów darowizn, dodawanie paska postępu wsparcia i udostępnianie alertów o przeprowadzanych zbiórkach – czytamy dalej.

Źródło: socialmediatoday.com

Facebook wprowadza również nowy przycisk „Przekaż darowiznę” na profile biznesowe Instagrama, zapewniając grupom charytatywnym i osobom wspierającym również taki sposób pozyskiwania funduszy bezpośrednio na tej platformie.

Jak podaje źródło, Facebook dzięki swoim narzędziom do pozyskiwania funduszy na cele charytatywne zebrał ponad dwa miliardy dolarów w postaci datków od 2015 roku. (kd)

Źródło:

socialmediatoday.com, Facebook Rolls Out New Fundraising Tools and Options Ahead of Giving Tuesday, Andrew Hutchinson, 15.11.2019
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin