Jest krótka lista do promocji atomu

dodano: 
05.11.2010
komentarzy: 
0

Ministerstwo Gospodarki zaprosiło do negocjacji cenowych dotyczących przeprowadzenia kampanii informacyjnej o energetyce jądrowej sześć konsorcjów. Z pierwotnej dwunastki trzy konsorcja odpadły ze względów formalnych, zaś trzy ze względu na cenę. Do dalszego etapu przeszły więc BBDO Warszawa Sp z o.o. wraz z Grupą Eskadra Sp z o.o. i Media Direction Sp z o.o., Afekt Agencja Reklamowa wraz z Just, Profile Sp z o.o., wraz z DDB Warszawa Sp z o.o.i  Easymedia Sp z o.o., Partner of Promotion Sp z o.o. wraz z Migut Media S.A. i Maxus-Warszawa Sp z o.o.; Grupa 66 Ogilvy wraz  Mindshare Polska Sp. z o.o. i Communication Unlimited Sp. z o.o.; Schulz & Friends Warszawa wraz z  Equinox Polska Sp. z o.o. i MDI Sp. z o.o.. Zwycięska agencja zostanie wyłoniona najprawdopodobniej do końca listopada.

Przetarg na największą w kraju kampanię informacyjną zleconą przez administrację państwową prowadzony jest w formie dialogu konkurencyjnego. Budżet kampanii oszacowano na ok. 20 mln zł, a umowa ma obowiązywać do końca 2012 roku. (bs)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin