.

 

Już są! Nowe edycje szkoleń dla specjalistów ds. komunikacji, PR-u i marketingu

dodano: 
25.04.2017

Autor:

Anna Zych, PRoto
komentarzy: 
0

Można już zgłaszać zapisy na nowe edycje szkoleń Akademii PRoto. Majowe propozycje kierujemy przede wszystkim do specjalistów ds. komunikacji, PR-u i marketingu, którym zależy na uzyskaniu profesjonalnych kompetencji niezbędnych do pracy w agencji czy dziale komunikacji firmy/marki. Pracujemy z ekspertami-praktykami, tak aby hasło „wiedza praktyczna” nie było pustym frazesem, a rzeczywistością szkoleń i warsztatów Akademii, która jako projekt szkoleniowy działa przy redakcji PRoto.pl.

Aktualnie można zapisać się na szkolenia planowane w maju:

- Warsztaty: wystąpienia publiczne i przed kamerą | 23 MAJA

PROGRAM I ZAPISY

W trakcie zajęć z kamerą przygotujesz się do wystąpień; dowiesz się, jak skutecznie przekonywać do swoich racji oraz jak doskonalić łatwość i swobodę wypowiedzi przed kamerą. Zajęcia uwrażliwią Cię na przekazy niewerbalne i mowę ciała. Podejmiemy również trudne, bo nieodłącznie związane z wystąpieniami wyzwania: pokonywanie stresu, radzenie sobie z agresją i niechęcią mediów, nagraniami z zaskoczenia oraz innymi przeszkodami. Warsztaty prowadzą Zbigniew Lazar i Andrzej Pomarański.

- Warsztaty kreatywnego pisania metodą Loesje - krótko a dobrze | 25 MAJA

PROGRAM I ZAPISY

Emilia Skiba z Loesje Polska przygotowała dedykowany Akademii PRoto program całodniowego szkolenia (około 8h) w formie warsztatów w oparciu o metodę Loesje. Skupimy się na rozwijaniu umiejętności pisania krótkich kreatywnych tekstów, tworzeniu bazy nieszablonowych nagłówków, śródtytułów, leadów, hasztagów, haseł reklamowych, tekstów do mediów społecznościowych i na strony www. Warsztat, burza mózgów, grupowe i indywidualne ćwiczenia z zakresu kreatywnego pisania, moderowana dyskusja, studium przypadku – tak pracujemy.

- Nowoczesne media relations | 30 MAJA

PROGRAM I ZAPISY

Szkolenie z Łukaszem Majewskim, PR&Marketing Managerem w agencji VML Poland, trenerem biznesu, pomysłodawcą spotkań dla praktyków PR Komu Komunikacja, będzie miało formę warsztatu. Złote zasady, skuteczna komunikacja oraz praktyczne narzędzia to trzy główne bloki tematyczne szkolenia, na które zapraszamy już 30 maja. Celem zajęć jest przekazanie uczestnikom konkretnych umiejętności i wyposażenie ich w wiedzę pozwalającą realizować działania z zakresu tworzenia i realizacji strategii media relations. Przewidujemy ćwiczenia indywidualne i grupowe, rozmowy i dyskusje na zadane tematy, wspierane licznymi przykładami i case studies.

- Wideo marketing w komunikacji marki | 31 MAJA (nowy termin)

Szkolenie z Magdaleną Daniłoś kierujemy zarówno do tych, którzy już prowadzą działania wideo dla marek, jak i tych, którzy dopiero zastanawiają się nad włączeniem takich działań w strategię komunikacji firmy. Uczestnicy dowiedzą się m.in., jak stworzyć wideo, które klienci chcą oglądać; jakie treści wideo angażują użytkowników Facebooka; jak implementować wideo w dotychczasową komunikację marki; jak optymalizować kanał i treści na YouTubie.

PROGRAM I ZAPISY

Stawiamy na warsztatowe metody prowadzenia zajęć, służące interakcji uczestników z ekspertem. Szkolimy w grupach liczących maksymalnie do 12 osób. Szkolenia odbywają się w siedzibie redakcji PRoto w Warszawie.

Aby zgłosić zapis, wystarczy wypełnić formularz online dostępny pod programem wybranego szkolenia, gdzie widnieją szczegółowe informacje - konspekt, agenda, biogram eksperta, cena - wraz z bieżącymi promocjami Akademii. Na 20 proc. rabatu mogą liczyć firmy zgłaszające od 3 osób. Natomiast dzięki partnerstwu z Instytutem Monitorowania Mediów proponujemy aż 30 proc. rabatu wszystkim firmom korzystającym z usług monitoringu mediów w IMM.

Anna Zych, Menedżer Projektu, PRoto

a.zych@proto.pl | tel: +48 22 378 37 81

komentarzy:
0

Zobacz także...

SEO w public relations, kampanie na Facebooku i w innych kanałach social media, nowoczesne media relations, kreatywne pisanie metodą Loesje - można zgłaszać zapisy na szkolenia w marcu...

 

„Ojciec, prać?”, „Cukier krzepi” czy „Pij mleko, będziesz wielki”...

Korzystanie w nagłówkach z metafor, gry słów czy parafraz już istniejących tytułów i powiedzeń jest dobrym sposobem na przyciągnięcie uwagi odbiorców. „Alicja w krainie banków” może być zapowiedzią przewodnika porównującego usługi bankowe...

Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin