Kostrzewa PR: odświeżona identyfikacja wizualna i strategia rozwoju

dodano: 
26.09.2012
komentarzy: 
2

Kostrzewa PR, na siedmiolecie działalności, zmienia swoją identyfikację wizualną oraz rozszerza zakres oferowanych usług, m.in. tych skierowanych do zagranicznego klienta na polskim rynku. Oprócz tego w firmie powstaje nowy dział Kostrzewa_ID zajmujący się identyfikacją wizualną.

„PR musi iść w parze z brand identity, tak aby uwypuklać całość charakteru komunikowanej marki – zarówno od strony relacji z otoczeniem i mediami, ale też na płaszczyźnie kontekstu graficznego. W tym celu powołaliśmy do istnienia nowy dział skoncentrowany na tym obszarze – Kostrzewa_ID” – tłumaczy Urszula Kostrzewa, prezes agencji. Dyrektorem kreatywnym i jednoczesnym szefem działu został Piotr Szuszkiewicz – współpracujący z agencją od dwóch lat. Jest on też autorem całości koncepcji firmowej identyfikacji.

Poszerzona oferta ma umożliwić klientom wprowadzenie marki na rynek – zarówno istniejących zagranicznych produktów i usług, jak również nowo tworzonych konceptów. Agencja zajmować się będzie doradztwem PR, wsparciem w poszukiwaniu lokalizacji oraz dalszą promocją, marketingiem i kontaktem z mediami. (es)

komentarzy:
2

Komentarze

(2)
Dodaj komentarz
28.09.2012
12:09:48
K-like
(28.09.2012 12:09:48)
"Implementacja" znaku Kulczyk Foundation? (LogoLounge Master Library, Volume 1, s. 121, 1B)
27.09.2012
16:30:37
kreAktywny
(27.09.2012 16:30:37)
Gratulacje dla działu ID, dyrektora kreatywnego, no i samej prezes - za "uwypuklenie całości charakteru komunikowanej marki – zarówno od strony relacji z otoczeniem i mediami, ale też na płaszczyźnie kontekstu graficznego" - szczególnie w kontekście... znaku "Kulczyk Foundation".
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin