Lutowy MUSE: jednym filmem marki mogą angażować na dłużej

dodano: 
15.03.2016
komentarzy: 
0

Jak wynika z raportu przygotowanego przez firmę MUSE, jeden film jest w stanie utrzymać uwagę widzów przez cały miesiąc. Firma przeanalizowała m.in. zaangażowanie widzów i liczbę wyświetleń materiałów wideo na poszczególnych kanałach.

NestlePurinaPL pod względem wyświetleń w lutym nie ma konkurencji. Kanał osiągnął liczbę ponad miliona odsłon - prawie 900 tysięcy wyświetleń przyniósł mu z kolei jeden film. Również pod względem wyświetleń od początku istnienia kanału najlepszą pozycję zajmuje NestlePurinaPL z prawie 8 milionami wyświetleń.

Dużo wyświetleń odnotowały kanały: Berlinki (ponad 576 tys.),  PKP Intercity (ponad 103 tys.), LiPARIE (ponad 40 tys. odsłon w lutym), LOT Polish Airlines (ponad 20 tys.).

PKP w zaangażowaniu widzów pomogła kampania „Promocja Złoty Pociąg”, która rozpoczęła się jeszcze w styczniu i miała wpływ na liczbę wyświetleń w lutym. Pod względem liczby interakcji w przypadku sektora transportowego wygrywa jednak kanał LOT Polish Airlines. Od momentu istnienia może pochwalić się 6970 reakcjami. Na kolejnych miejscach znalazło się PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., które systematycznie publikuje nowe wideo. (mw)

Cały raport dostępny jest tutaj.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin