Na TikToku będzie można wspierać organizacje non-profit

dodano: 
12.11.2020
komentarzy: 
0

TikTok dodaje nową opcję, dzięki której użytkownicy będą mogli wspierać organizacje non-profit – podaje socialmediatoday.com. Jak czytamy, na publicznych profilach pojawi się możliwość zamieszczania bezpośredniego linku do strony, na której można wpłacać darowizny.

Czytaj także: LinkedIn wskazuje, co organizacje non-profit mogą zyskać dzięki obecności w serwisie

O nowej funkcji poinformował na Twitterze Matt Navarra. Jak czytamy, w ustawieniach konta na TikToku będzie można wybrać z listy zatwierdzonych organizacji tę, którą chce się wspierać. Następnie, aby zachęcić innych do przekazywania darowizn, na profilu pojawi się informacja, że użytkownik wspiera wybrany podmiot – wyjaśnia źródło.

screen

screen

Źródło: twitter.com/MattNavarra

Czytamy, że po kliknięciu w adnotację o wspieraniu danej organizacji, wyświetlać się będzie informacja o kwocie, jaką do tej pory udało się zebrać na jej rzecz. Dodatkowo dzięki ikonie „Przekaż darowiznę” będzie można przenieść się do strony umożliwiającej wpłacanie pieniędzy. Za przelew środków odpowie platforma Tiltify, której działalność opiera się na zbieraniu datków.

screen

Źródło: twitter.com/MattNavarra

Jak przypomina źródło, TikTok umożliwił opcję wpłacania darowizn już w kwietniu 2020 roku – użytkownicy mogą przekazywać pieniądze dzięki specjalnej naklejce. Czytamy, że możliwość wspierania organizacji non-profit będzie prawdopodobnie dostępna w tych samych regionach, w których można korzystać z naklejek.

Czytaj także: Facebook wprowadza nowe narzędzia do pozyskiwania funduszy przez organizacje non-profit

(ak)

Źródło:

socialmediatoday.com, TikTok Adds New Option to Display Non-Profit Fundraisers on Your Profile, Andrew Huthinson, 10.11.2020
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin