.

 

Nowy klient Lighthouse Consultants

dodano: 
29.11.2006
komentarzy: 
23

Agencja Lighthouse Consultants rozpoczęła współpracę z firmą deweloperską Pirelli Pekao Real Estate. Na podstawie umowy Lighthouse świadczy usługi w zakresie PR-u korporacyjnego i produktowego. Agencja odpowiada również za doradztwo oraz zarządzanie informacją w sytuacjach kryzysowych oraz prowadzenie treningów medialnych dla przedstawicieli firmy. Umowa została zawarta na okres 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Agencja wybrana została przez dewelopera w drodze dwuetapowego przetargu. Wcześniej firmy nie obsługiwała zewnętrzna agencja PR-owska. (kk)

komentarzy:
23

Komentarze

(23)
Dodaj komentarz
14.12.2006
14:03:12
maciek
(14.12.2006 14:03:12)
I co na to szanowna Agencja? Niezły start - może ktoś nam odpowie na te zarzuty? Ciekaw jestem jakie blebleble dostaniemy tym razem. Całe szczęscie, że podnieśli ceny o 10 % a nie o 100 %
04.12.2006
12:20:52
szalupez
(04.12.2006 12:20:52)
Życzę powodzenia w pracy z nowym "wspaniałym" klientem Agencji Lighthouse. Firma Pirelli Peako Real Estate oszukuje i wykorzystuje swoich klientów, ciekawe czy również konktrachentów? Po pracy z takim klientem i dokręcaniu jego wizerunku agencja Lighthouse będzie musiała popracować nad swoim wizerunkiem, osobiście polecę wszystkim znajmym z branży by nie brali takiej agencji do przetargów. Jeżeli są gotowi sprzedać się takiemu oszustowi jakim jest Pirelli Pekao Real Estate. Powodzenia! szalupez
01.12.2006
19:00:58
Oszukany
(01.12.2006 19:00:58)
Żadna agencja nie jest w stanie zagłuszyć smrodu jaki zrobił Pirelli z Okopową. Żenująca gra o wyciśnięcie większych pieniędzy. Jestem przekonany, że wydatki na PR to strata czasu i pieniędzy... i tak z nimi już nigdy nie podpisze żadnego kwita bez notariusza. :-((((((
30.11.2006
16:05:52
wkurzony do bólu!!
(30.11.2006 16:05:52)
Szkolą sobie przedstawicieli firmy do kontaktów z mediami, no po prstu bezczelność! D kontaktu z klientami sa już przeszkoleni, np. Paweł Wassilew - sympatyczny do bólu, wszystko pięknie i fajnie i "ZARAZ NA PEWNO PODPISUJEMY", "CENA NA PEWNO BĘDZIE UTRZYMANA" i tego typu gadki. Teraz się nauczą z mediami rozmawiać i będziemy mieli jedno wielkie kłamstwo do tego "UTRZYMUJEMY NAJWYŻSZE STANDARTY OBSŁUGI I DBAMY O ZADOWOLENIE KAŻDEGO KLIENTA" - zaraz będziemy mieli takie oświadczenia i reklamy. Złodzieje. Przez nich nie mam mieszkania, bo kupiłbym sobie w marcu tego roku za pól ceny tego co jest teraz na rynku. Chamy. Kończę, bo jeszcze napiszę coś o matce Prezesa Zarządu... O jedno słowo za dużo jeszcze padnie...
30.11.2006
15:56:30
rozczarowany
(30.11.2006 15:56:30)
Na szczęście każdy z nas wynajmuje adwokatów i będziemy się z nimi sądzić. Takie zachowanie trzeba tępić. Tam są ludzie, którzy nie wiedzą co to swoje pierwsze mieszkanie!!!!! Przeinaczyli rezerwacje w jednostronne oświadczenie potencjalnego nabywcy !!!! BEZCZELNI !!!! Powinni iść siedzieć a nie dalej piastować stanowiska za nasze pieniądze!!!!!
30.11.2006
15:14:09
Okop.
(30.11.2006 15:14:09)
Eve, po prostu nie wiem, jak będzie. Wierzę, że ludzie się zmieniają - jeśli nie wewnętrznie, to na stanowiskach:-) Pozdrawiam serdecznie
30.11.2006
14:29:07
eve
(30.11.2006 14:29:07)
ależ nie o prowokację mi chodzi! ale o etykę pojmowaną jako podejmowanie sie projektów, do ktorych jest się przekonanym i które są możliwe do zrealizowania (to juz kwestia etycznego zachowania wobec klienta). Drogi Okopie, czy myślisz, że ktokolwiek jest w stanie naprawić to, co zepsuło Pirelli Pekao? IMHO smrodek pozostanie, a mieszkania - w obecnej sytuacji na rynku nieruchmości - i tak się sprzedadzą
30.11.2006
11:40:07
:)
(30.11.2006 11:40:07)
no i juz maja sytuacje kryzysowa do prowadzenia:)
30.11.2006
10:26:05
Okop.
(30.11.2006 10:26:05)
Eve, sympatyczna prowokatorko:-), chcesz powiedzieć, że o pieniądze chodzi - tak chodzi o cash, naturalnie. I każdy sam wybiera sposób ich zarabiania. Sposoby są różne. Może doradztwo agencji rzeczywiście coś zmieni. Nie wiemy tego - ja im dobrze życzę. W tym przypadku zaskakujące jest faktycznie to, że jak można wywnioskować z tej dyskusji, markowe firmy (Pirelli, Pekao) postępują tak, jakby na klientach niespecjalnie im zależało (delikatnie mówiąc). Wcześniej to się chyba nazywało Pekao Development... Pytanie: czy omawianą tu "jakość" zapewnia od zawsze Pekao czy może to wkład Pirelli? I co tak taprawdę może zmienić agencja PR-owa? Na pewno należy do niej część perswazyjna, ale wszystkie decyzje o zmianach zależą i tak de facto od zarządu dewelopera.
30.11.2006
10:22:02
Janusz W
(30.11.2006 10:22:02)
To jest tak jak z Polfą z Leleniej Góry. Najpierw trują pacjentów a potem przeprowadzają audyty jakości. Oszuści Pirelli " Mieszkanie jak w Banku" :) !!! - ale cóż maja to gdzieś Pozdrawiam Janusz
30.11.2006
10:14:24
PR
(30.11.2006 10:14:24)
Chyba wreszcie zauwazyli jak zszargali sobie wizerunek tym oszustwem na Okopowej. Zatrudniaja agencje tuz przed rozpoczeciem sprzedazay mieszkan w tej lokalizacji. Ciekawe czy to jedynie przypadek... Znajac zycie - Pirelli bedzie chcialo konsekwentnie wycofac sie rakiem z zobowiazan danych wczesniej klientom, a Agencja zostala zatrudniona jedynie po to, aby zniwelowac negatywny szum wokol tego.
30.11.2006
9:49:53
eve
(30.11.2006 9:49:53)
ciekawa jestem, co na to komentatorzy informacji o "płodnej kampanii" - tyle się tam mówi o etyce. A to biznes jest
30.11.2006
9:31:35
Z czuba
(30.11.2006 9:31:35)
Gratuluję Lighthouse Consultants świetnego strategicznie ruchu, jakim było pochwalenie się o nowym kliencie na stronie PRoto! Ilość komentarzy świadczy o znakomitej jakości researchu przeprowadzonego przed podjęciem współpracy z Pirelii Pekao RE. Życzę dalszej "owocnej" współpracy.
30.11.2006
9:11:19
Marcinkewicz
(30.11.2006 9:11:19)
"MIESZKANIE PEWNE JAK W BANKU" - co za barany i oszuści. Przyda im się agencja PRowa. Tylko szkoda ze po fakcie. Słyszałem o Okopowej.
30.11.2006
8:33:50
Anna
(30.11.2006 8:33:50)
Nauczcie ich przede wszystkim rzetelności kupieckiej, bo jedynie to może na przyszłość poprawić chociaż trochę wizerunek tej firmy. Opinię o sobie łatwo zepsuć, ale ją naprawić jest b.trudno. Nie pomogą żadne artykuły prasowe i reklama - bo tylko opinia klientów jest ważna, a jaka jest to już wiadomo. Radziłabym także uważac na nich bo umowa z Wami to przysłowiowa marchewka - mam na myśli te przedłużenie na czas nieokreślony, przećwiczone mają to na swoich klientach. Trochę szkoda bo ten deweloper miał kiedyś dobrą markę na rynku, ale pazerność wielu zgubiła... My jako oszukani klienci będziemy pilnie śledzili dalsze ich postępowanie i napewno nas się nie uda oszukać chwytami marketingowymi nawet najlepszymi.
29.11.2006
23:50:04
Y
(29.11.2006 23:50:04)
Komentarz został usunięty ze względu na obraźliwe treści Redakcja PRoto
29.11.2006
22:54:13
bono
(29.11.2006 22:54:13)
Komentarz został usunięty ze względu na obraźliwe treści Redakcja PRoto
29.11.2006
21:02:40
69
(29.11.2006 21:02:40)
Nie sadze ze Lighthouse Consultants jest w stanie pomoc tak beznadziejnemu developerowi jakim jest Pirelli Pekao Real Estate. Oszukali nas przy inwestycji przy Okopowej to oszukają innych przy następnych inwestycjach. Pazerność i bezczelność zarzadu nie zna granic. Dziwie sie ze Lighthouse Consultants chce z takimi pracowac.
29.11.2006
20:45:46
Artur
(29.11.2006 20:45:46)
Pirelli to oszusci. I jak sie mieso psuje to nowe opakowanie nic nie da. Smrod to smrod. Ale mysle ze jeszcze im sie to odbije czkawka.
29.11.2006
20:02:34
mart
(29.11.2006 20:02:34)
Przyda sie ta agencja Pirelli Pekao, bo sposob ich postepowania z dotychczsowymi klientami wielokrotnie omawiany byl w mediach. Niby postepowali zgodnie z prawem, z czym wiekszosc sie zgadzala, jednak dodawano przy tym, ze to postepowanie bylo grubo nieetyczne. Najsmutniejsze jest to, ze w robienie w balona klientow zaangazowal sie jeden z najpowazniejszych polskich bankow, czyli Pekao SA.
29.11.2006
17:12:02
raf
(29.11.2006 17:12:02)
nie jestem przekonany, czy uda się poprawić opinie developerowi, któremu udało już sie prześcignąc Jw construction w konkursie na najbardziej niesolidną firmę na rynku.. tyle, ze JwC przynajmniej budowało, choc kiepsko, a zdaje się, że Pirelli Pekao zdołało na razie głównie naoszukiwać mnostwo ludzi.
29.11.2006
16:29:38
obserwator
(29.11.2006 16:29:38)
Gdyby wielce szanowne szefostwo Pirelli nie oszukalo calej masy ludzi z inwestycja przy Okopowej, to Lighthouse teraz by roboty nie mial z "treningami medialnymi dla przedstawicieli firmy".....
29.11.2006
13:26:04
Anakin
(29.11.2006 13:26:04)
Sympatyczna jest ta agencja. :)
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin