Pięć nominacji dla Polaków w Cannes PR Lions

dodano: 
16.06.2014
komentarzy: 
0
Projekty realizowane (lub współrealizowane) przez Polaków otrzymały łącznie pięć nominacji w tegorocznym konkursie Cannes PR Lions. Dwukrotnie nominowana została agencja Ogilvy & Mather. Szansę na zwycięstwo mają także dom mediowy Starcom i agencja Alert Media. Jak zaznaczył na Facebooku dziennikarz gazety Wyborczej Vadim Makarenko, nominację otrzymały również dwa projekty agencji Cheil Polska (w tym jeden realizowany wspólnie z Cheil Germany Schwalbach).

Cheil Polska otrzymał nominacje za kampanie "Tato zwolnij", zrealizowaną wraz z Cheil Germany Schwalbach dla Samsunga (zgłoszona w konkursie przez Niemców) oraz za projekt "Bardzo dobre maniery", zrealizowany dla Polskiego Czerwonego Krzyża. Również dwukrotnie nominowana została agencja Ogilvy & Mather za projekt "Język polski jest ĄĘ", zrealizowany na rzecz Polskiej Akademii Nauk. Listę polskich agencji nominowanych w konkursie PR Lions uzupełnia Starcom, który wraz z agencją Alert Media przygotował kampanię „Najmilsze miasto w Polsce” dla firmy Mondelez (marka Milka). (ks)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin