Planet PR z nowym klientem

dodano: 
21.06.2013
komentarzy: 
0

Firma Midland, producent kamer sportowych, podpisała umowę z Planet PR. Agencja zajmie się m.in. zwiększeniem rozpoznawalności marki na polskim rynku oraz zbudowaniem społeczności zainteresowanej kamerami sportowymi.

Ponadto do zadań Planet PR będzie należała komunikacja w mediach społecznościowych oraz współpraca z blogerami sportowymi i technologicznymi, a także media relations. Działania prowadzone przez Planet PR są częścią europejskiej kampanii, prowadzonej równocześnie w Polsce, Hiszpanii, Francji, Włoszech, Niemczech i Rosji. Kampania potrwa rok i na tyle też została podpisana umowa.

Za obsługę firmy Midland odpowiedzialna jest Magdalena Wymazała. Klient został pozyskany przez sieć agencji GlobalCom-PR Network w ramach kampanii europejskiej. (kg)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin