PLN Design Group z nowymi klientami

dodano: 
15.03.2018
komentarzy: 
0

Wraz z początkiem 2018 roku PLN Design Group powiększyło swoje portfolio o dwóch nowych klientów. Obaj zostali pozyskani w drodze rekomendacji.

Pierwszym z nich jest The Space, interdyscyplinarne biuro projektowe, istniejące na rynku od 11 lat. Do zadań agencji należą media relations, doradztwo wizerunkowe oraz obsługa mediów społecznościowych. Za koordynację działań odpowiada zespół kierowany przez Magdę Skibkę.

Drugim klientem jest Good Inside, showroom z polskim designem. PLN Design Group odpowiada za działania wizerunkowe oraz media relations. Dodatkowo w ramach współpracy agencja wraz z marką wspólnie tworzy cykl ekspozycji, którego celem jest promowanie polskiego designu. Za koordynację działań odpowiada zespół kierowany przez Agnieszkę Gumińską.

Strony nie ujawniają, na jak długo podpisano umowę.

PLN Design Group korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (jg)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin