.

 

#PodzielSięDoświadczeniem. Iwona Kubicz, prezes Procontent Communication

dodano: 
26.04.2016
komentarzy: 
0

#PodzielSięDoświadczeniem to akcja redakcyjna PRoto.pl skierowana do młodszych czytelników. Pytamy prezesów agencji, ekspertów, doświadczonych praktyków z branży PR, marketingu, mediów społecznościowych o jedną radę dla osób początkujących w szeroko pojętej branży komunikacyjnej.

Iwona Kubicz, prezes Procontent Communication


Młody PR-owiec, który rozpoczyna swoją karierę powinien przede wszystkim czytać oraz uważnie śledzić codzienne newsy. Bardzo istotne jest, czy na co dzień obcujemy z tytułami prasowymi, widzimy jak dziennikarze redagują swoje wiadomości. Ważna jest nie tylko prasa drukowana, ale również elektroniczna. Często zdarza się tak, że osoby przychodzące na rozmowy rekrutacyjne nie czytają prasy ogólnopolskiej, nie mówiąc już o prasie branżowej. Nie znają nowinek ze świata PR-u, nie interesują ich najnowsze trendy.

Drugą kluczową kwestią w pracy młodego PR-owca jest pokora w relacji z dziennikarzem. Tutaj nie tylko to, co my chcemy uzyskać od dziennikarza jest ważne, ale również reakcja na jego prośby i potrzeby. Relacja ta nie powinna być jednostronna. W momencie, kiedy dziennikarz odzywa się i prosi o komentarz czy umówienie eksperta, wówczas obowiązkiem PR-owca jest mu odpowiedzieć. Czasami zdarza się tak, że tej odpowiedzi nie otrzymuje, co absolutnie nie powinno mieć miejsca.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

#PodzielSięDoświadczeniem to akcja redakcyjna PRoto.pl skierowana do młodszych czytelników. Pytamy prezesów agencji, ekspertów, doświadczonych praktyków z brażny PR, marketingu, mediów społecznościowych o jedną radę dla osób początkujących w szeroko pojętej branży komunikacyjnej.

Naszym celem jest z jednej strony stworzenie redakcyjnego kompendium, know-how dla osób stawiających pierwsze kroki w zawodzie, a z drugiej - przestrzeni dla pracodawców, w której mogliby wskazać, jakie umiejętności i postawy są ich zdaniem ważne. Za cykl publikacji odpowiada Joanna Jałowiec.

 

Kieruje redakcją PRoto.pl. Dziennikarka, wydawca, od ponad 10 lat w mediach. Specjalizuje się w wywiadach. Zawodowo interesują ją media społecznościowe, CSR, nowe technologie, kryzysy wizerunkowe, tematy społeczne i zmiany w szeroko pojętej branży komunikacyjnej.

 

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin