Polacy stawiają na biznes, który ma się we krwi

dodano: 
21.09.2016
komentarzy: 
0

Blisko 2/5 młodych respondentów raportu SW Research najchętniej wybrałoby na swojego pracodawcę przedsiębiorstwo familijne.

Biznesy rodzinne postrzegane są optymistycznie przez osoby w wieku 25-34 lata. Według tej grupy to dobre miejsce pracy ze względu na gwarancję stabilizacji, bezpieczeństwo zatrudnienia oraz mniejsze konflikty i niską stopę formalizacji procedur. Menedżerowie z dużych korporacji coraz częściej stawiają też na rozwój w mniejszej lub średniej firmie rodzinnej.

Wyniki badania pokazują, że pracodawcy powinny zwrócić szczególną uwagę na potrzeby odbiorców w procesie rekrutacji i dostosować do nich komunikację. (mw)

Metodologia:

Raport przeprowadziło SW Research na zlecenie Grupy On Board Think Kong w sierpniu 2016 r., metodą wywiadów on-line (CAWI) na reprezentatywnej grupie 708 osób pracujących.

 

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin