Sodexo Pass zakończył przetarg i wybrał

dodano: 
25.05.2010
komentarzy: 
0

Firma Sodexo Pass, oferująca rozwiązania w zakresie systemów motywowania, rozstrzygnęła wieloetapowy przetarg na agencję PR. Wygrała go agencja ConTrust. Jej zadaniem jest obsługa public relations klienta, obejmująca zarówno strategiczne doradztwo komunikacyjne, jak i rozwijanie relacji z mediami oraz realizację wydarzeń specjalnych dla sztandarowych produktów firmy.

Agencja zajmie się również doradztwem w zakresie komunikacji wewnętrznej oraz wsparciem pozostałych działań marketingowych. Za działania dla firmy odpowiadają dwa zespoły kierowane przez Dominikę Sochę i Martę Rakoczy. Umowa
o współpracy została podpisana na czas nieokreślony. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin