Stevie Awards: 13 nagród dla Polski

dodano: 
18.08.2016
komentarzy: 
0

Tegoroczny konkurs International Business Awards z cyklu Stevie Awards został rozstrzygnięty. Wśród laureatów nie zabrakło reprezentantów Polski.

W porównaniu z dwiema poprzednimi edycjami w tym roku doceniono o 5 polskich projektów więcej - w 2014 i 2015 roku zdobyliśmy po 8 nagród, teraz - 13.

Złoto w kategorii Communications or PR Campaign of the Year - Marketing - Consumer Products powędrowało do agencji Garden of Words za projekt dla DF Medica Poland.

Agencja zdobyła również 2 brązy. Jeden w kategorii Marketing Campaign of the Year – Retail za projekt „Pasaż Tesco. Poznaj bliskiego sąsiada”, drugi zaś w kategorii PR Innovation of the Year.

Wyróżniono także agencję WebTalk. Do niej również powędrowały 3 statuetki. W kategorii Communications or PR Campaign of the Year - Social Media Focused – EMEA otrzymała dwa brązy: za projekt „Warszawski śledzik ze znakiem MSC” oraz kampanię „Saturn Star Wars Quiz”. Trzecią nagrodę przyznano agencji w kategorii Brand Experience of the Year - Business-to-Business za kampanię dla firmy Ruukki Polska.

Dwie srebrne statuetki zdobył natomiast Public Dialog. W kategoriach Communications or PR Campaign of the Year - Media Relations oraz New Product Launch został doceniony za projekt „Ardor Auctions - first Polish-based classic cars auction house”.

Laureatem konkursu zostało również Partner of Promotion. Zrealizowany przez agencję projekt „STIHL POZnan Ice Festival” otrzymał brązową statuetkę w kategorii Social Media Focused - EMEA. Kampania produktowa „Pampers & UNICEF One Wish” również przyniosła agencji brąz, tym razem w kategorii Global Issues.

Trzecie miejsce w kategorii Communications or PR Campaign of the Year - Issues Management zajął projekt „Czadowe domy” zreazlizowany przez agencję Procontent Communication na zlecenie Honeywell Polska.

Do grona laureatów tegorocznej edycji konkursu należy różnież Idea Bank, który otrzymał brąz za swoją stronę internetową. Srebrem w kategorii Marketing Campaign of the Year – Financial Cards, Products and Services doceniono go natomiast za kampanię „Można? Można!”.

Pełna lista laureatów tutaj. (ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin